zaraangelique

W-E.

Kategori: Allmänt



 



Unbelievable! I'm speachless when it comes to this weekend and day! I Love this place!! 

Nu är jag trött, tröttare och röd som en solbränd kyckling. Redan i torsdags började vi värma upp med 2h handboll-rugby, innebandy och futsal. Därmed blev det över 4h svett för mig den dagen. I fredas sparka vi också  runt bollen i idrottshallen. Lördag var gameday och Erasmus Eagels och The Mighty Sledgehummers were fit for fight! Motståndet var väl i top Molde liga level, så det gick väl sådär. Fyra matcher för mig och Erasmus Eagels varav vi lyckades fixa en. Men jag är nöjd med vår insats och jag fick springa livet av mig. Idag är jag alla färger och sår som en sågbock. Vi fortsatte kvällen med after show party i vår "grotta"(=källaren) och sedan Kompaniet(=Fone). Väldigt lyckad kväll! 

Idag steg vi motvilligt upp och drog ut på tur mot Trollkyrkja. Vi klättrade i närmare 5 h i strålande sol. Vi såg sex örnar segla runt toppen på det närmare 1km höga berget. Och jag var så arg på mig själv när jag inte tog med kameran (endast telefonkamera). Trollkyrkja är en 70 meter lång grotta. So awesome! Jag ska lägga upp mer bilder när jag hinner. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: