zaraangelique

PÅ SISTA VERSEN

Kategori: Allmänt

 
Tiden här i Norge börjar lida mot sitt slut. Det är sorligt, men samtidigt ganska skönt. Det är många jag kommer sakna och mycket fint som jag kommer minnas hela mitt liv. Bergen, riktig skog, ljudet av vattnet forsandes överallt. Färjorna, vyerna och de där pölliga fåren. Att vara så bortskämd med denna natur. Men nog ska jag njuta av egen säng, riktig mat och mina saknade när jag är hemma igen. För även om jag tycker om Norge på alla vis så är nog Finland ändå lite bättre. RIMO - vårt internat kommer vara ett minne blott. Jag hoppas verkligen de river hela skiten, för den byggnaden kommer jag inte sakna ett dugg. Och oj vad det ska bli skönt att få sova om nätterna.
- Vackert så, som Fammo sku säg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: