zaraangelique

LÖRDAG DEL 2

Kategori: Allmänt



















 
Lördags kvällen tillbringade jag på fina vännen Jonnas villa på Kantin med trevlig sällskap. Jag tackar för det! Efter en mycket delikat middag spelade vi kort och senare avslutade vi kvällen med att ta vinteklåddin (åtminstone 80% av oss) och med en söt efterrätt. Det var då inte varmt i vattnet än kan jag ju tala om! NOLL grader mellan isflaken, som för övrigt var roligt att bemanna. Men jag och Hakala bad till gudarna att vi inte skulle dö i en hjärtattack (se nästsista bilden) och de besvarades med stor skadeglädje. Sedan skrapade vi bilrutorna och for och nattade Öjbergstrollet innan vi själva tog natten. 

Puss!

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Va rolit vi hade de, tack för bra kväll! Du får gärna skicka någo bilder till mig :)

    2013-05-04 | 21:31:41

Kommentera inlägget här: