zaraangelique

Varden

Kategori: Allmänt

 
 
 











 
Bakom oss stiger Varden upp i skyn, berget är bara 400 meter högt men det är lite andra utsikter än från Öjberget iallafall. Och detta är bara början! Här snackar vi kunnon pulkabacka! Uppifrån kan man se alla 222 bergstoppar runt fjorden. En man har bestigit alla toppar. Jag tänkte jag skulle bli första kvinna. När det finns snö är vägen upp hit preparerad som skidspår och även runt berget finns många olika spår tom med belysning! Så some SNÖ tack! Idag skulle vi ha behövt skrinnskor. Jag säger bara Wow för utsikten.

Kommentarer

  • jojo säger:

    Wow, ser jätte fint ut..kan tänka mig att du kommer trivas som fisken i vattnet där Sara..hur har första dagen i skolan vari? :) kram

    Svar: De e helt fantastiskt! Ja tror nog de ;) Jag har egentligen första lektion idag, men verkar no ganska chill! För se hur de går me norskan nu bara haha :) Ha de bäst Josefine! KLEM
    Zara

    2013-01-14 | 19:24:56
    Bloggadress: http://josefinesjoblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här: