zaraangelique

TILL FARMOR

Kategori: Allmänt

 











Staden och gatorna i Molde. Här en trevlig garagevägg.
 






Vid vattnet glider färjorna förbi.








På vägen till skolan kan man njuta av dessa vyer. Sista bilden här är tagen från skolan. Hamnen i väster.


Här är Moldes Östra hamn.


Många olika länder i ett fotbollslag. Bland annat Peru(tummen upp), Tyskland(ljusblå), Spanien(orange), Frankrike(mellan peru och spanien) och jag sitter ner med min norska vän Maria.




Panoramavyn från vår senaste tur ovanför grottan Trollkyrkja. 
 
Jag lever och mår bra, äter alla pojkar ur huset och njuter av solen! Ja, vi har då ingen snö men vi har haft en helt molnfri himmel i snart över två veckor med minusgraderna på stadiga sex! 

Ha'de! KLEM

Kommentarer

  • annakorpisaari säger:

    Nu e de no min tur att säg vilka fantastiska foton! Ja blir ju riktigt avundsjuk. :P Tur att jag och Jonas ska ti Nord Norge i sommar :) Kram! :)

    Svar: Tack! Va kul! Norge e no otroligt fint! Klemmar :)
    Zara

    2013-01-27 | 18:44:54
    Bloggadress: http://annakorpisaari.wordpress.com

Kommentera inlägget här: