zaraangelique

KLÅPET

Kategori: Allmänt







Veckan hittils har varit både bra och dålig. Bra för att det har varit 10 NOK marknader i många matbutiker och vi har kockat les crêpes på franska och ätit godaste frukosten varje dag. Hade också många skypedejter igår och fick lite dryyft hem. 
 
Dåligt för att jag inte har fått någonting gjort i skolan fast jag suttit där i bibban hela gårdagen. Och det värsta, jag skulle visa hur stark jag var i går och drog upp mig i en hävstång..två gick bra och tre gick bra men sedan tog jag i för hårt och hela skiten kom ner i backen inklusive jag. Stengolvet tog emot min för stora svanskota först följt av bakhuvudet. Allt svartnade och jag trodde jag var död. Vilket klåp alltså! In med burana och på med korvpaket ur frysen. Jag trodde aldrig jag skulle stiga upp ur sängen idag, men jag kommer nog att överleva. Det var inte första gången svansen fick stryk. Däremot kommer jag nog aldrig att testa min armstyrka på det viset mer. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: