zaraangelique

Häj!

Kategori: Allmänt

 




Jag undrar om det finns någon annan skola i världen som får njuta av denna utsikt. Påriktigt, hur ska man kunna koncentrera sig på lektion!? Vi hade mest information igår om hur allt fungerar i skolan. Norskatimmen blev inställd eftersom läraren aldrig dök upp. Bra början på den! Haha. Idag har jag min första riktiga lektion i "Idrettens organisering og ledelse". Förhoppningsvis kommer jag att förstå åtminstone var femte mening. Men örat har nog börjat vänja sig, så det blir kul med ett till språk i fickan. 



Haha, jag ska inte skriva var jag sitter.. den här för dig Jack Kakk.



Igår kväll hade vi "lära känna varann kväll", vilken nog var den roligaste kvällen på länge! Jag har ännu ont i magen av alla skrattsalvor. Vi lekte bland annat "Havet stormar" (bild) och "flugusmetton" som vi kallar de i Österbotten.





Sara på kvälls och morgontur i Molde och Romsdal.

Thank you for your attention!
Ha'de!
 

Kommentarer

  • Nina säger:

    Åååh va he sir häälit ut! Men var e snön?

    Svar: ja säg he!? Ha vari myki snö före julen men ha regna bort :(( Men kmr no tibax hoper vi ;)
    Zara

    2013-01-16 | 12:00:46
    Bloggadress: http://niinasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här: