zaraangelique

Moldemarka 7.2

Kategori: Allmänt









Alla dagar är vackra här i Molde, men den här dagen slog nog ut alla mina sinnen. Det tog mig en stund att komma upptill toppen för jag kunde inte sluta titta på naturen runt omkring mig och det blev bara underbarare destu högre upp jag kom. Himmlen så blå och solen färgade mina skinder. Det var värt varenda svettdroppe att trampa upp den sista biten till toppen i djupsnön med mina icke så turvänliga skidor. Jag var ändå rätt avis på de som seglade ner i pudersnön med alpinskidor, telemark eller snowboard. Wow.

Kommentarer

  • jojo säger:

    wow, så otroligt vackert. Allt bra annars me dej? kram

    Svar: Josefine! Saknar de! Jo allt e så bra de bara kan bli! Har din pingvin på väggen så ja tänker på dej varje dag när ja kollar på an! ;) Klem!!
    Zara

    2013-02-09 | 10:44:36
    Bloggadress: http://josefinesjoblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här: