zaraangelique

Step 1 again.

Kategori: Allmänt

Nu får det ju bara börja vara nog! Idag känns det som om förkylning startat från noll igen. Har vaknat av hostattacker flera ggr senaste natt och snoret hänger. Drog mig ändå till skolan för att tillförlita mig på att det bara var morgonen som var förkyld. Men nej, efter 5 timmar i skolan var det alltför tungt att bära på snorfabriken till boll så efter lunch kröp jag under täcket och vaknade aldrig mer. Förrän min underbara skulle dra mig ur sängen. Där missade jag franska timmen, igen. Inget gym idag.

FM i vörå närmar sig och jag hoppas att våra tuffa brudar är lika hurja som senaste helgen i Hollola där Maria drog till med en dubbelseger, Jossan och Sofie tog bronset och även alla andra FSSare gjorde bra ifrån sig. Själv får jag bara se på som funktionär. Nog saknar man den där farten och adrenalinet allt för ofta. Men jag är glad för att det gått så bra för mina vänner! Grattis på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: