zaraangelique

God morgon.

Kategori: Allmänt

Här är fullt upp och mera på rulle blir det. Skola dagen upp och ner och inte nog med det utan även skidskolan har lyckats klämma in sig. I morgon, tidigt bär det av mot Helsingfors once again. Där ska jag gå på OPERA första gången(och förhoppningsvis enda)  i hela mitt liv! Det är nämligen så att Js Syster S har medverkat i ett projekt för utvecklingsstörda och av detta blev det då en DUV-Opera som vi nu då ska offra oss för. Det blir intressant.

FM senaste helgen blev en succé, aldra minst för mina busfrön Maria och Emma som tog sig vidare till JUNIOR VM! Jag är imponerad! GRATTIS än en gång! Det som är tråkigt bara är att de nu inte är med på följande veckas FM så det blir aningen tråkigare i storbyn Vörå. Men check it out på YLE redan nästa fredag i direktsändning! ;)

Själv har jag känt mig otroligt lat på motionssidan, har varit så himla trött på senaste när det är alldeles för långa skoldagar, även fast jag tagit mig friheten till ett par sovmorgnar. Detta bådar inte alltför gott inför BotniaVasan.

Firandet håller ännu i sig och idag är det MAMMAs tur! GRATTIS på dig!(som delar dagen med sin plast faster eller kusin el va de nu e??) Igår hade även kusin Sanni äran på sin 15-års dag. Och i måndags kära Belinda. Alla på en gång liksom.



Mamma 5 år ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: