zaraangelique

Fan också!

Kategori: Allmänt





Har försökt intala
min hjärna att mina känningar för en förkylning bara varit en big bluff. Men nu är det bara att acceptera. Mindre än en vecka kvar av lugnet och sen back to stormen. Så jävla typiskt att det nya året skulle börja så här nu då när jag planerat så mycket annat. Jag saknar Öjberget, gymmet och rinken!! Detta är tortyr.

Ett nyårslöfte är i varje fall inlett, nämligen 365 dagar utan godis. De ni, det trodde inte jag heller nej. Inte väldigt nödvändigt men faktum är att jag alltid bara ätit godis för att äta och inte för att det är gott så nu får det vara slut med det.

På fredag skulle det vara orsak till brakfest med en bror som ska få helt egna papper på att han är myndig istället för att behöva låna någons redan upptagna papper och en bäver/sork vars tänder snart börjar trilla ut pga de så många år av gnageri han fått på nacken. Det är ju tur att det nu även finns tandläkare för gnagare så ännu behöver han inte oroa sig för att behöva gjuta ett par löständer åt sig ;) Nej, det är nog ingen som förstår mig nu. Borde lyckas fånga en bild på min sköna prins fina sorkleende så skulle ni förstå, men det är tyvärr lättare sagt än gjort.

Förutom denna information kan jag ju på samma gång lägga ut min annons här;
Husmors nisse sökes!
Din uppgift vore att tvätta, städa, diska, handla och rensa garderoben.
Närmare information hittar du på www.önsketänkande.com

Där finns även en lista på vad jag skulle vilja ha just nu, vilket är en ny kamera och ett par objektiv. Och för att inte nämna den där resan än en gång..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: