zaraangelique

WTF !??

Kategori: Allmänt

Såg till min stora CHOCK att jag har en räkning i min inkorg på 3000, 76 euro !!?? Jonä ! Om de påstår i morgon när ja stormar in i saunalahti att det inte skett ett misstag går nog min värld under och jag får bo i parken med stadskaninerna och A-laget med knäckebröd under armen och det var slut på tågresandet. Det kan ta några dar längre än beräknat till H;fors gott folk ! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. eller hur var det.

Nåja, jag har ju ett kontrakt att smälla i bordet iaf, så de borde vara lungt!

Har nu varit med Malin på Boxning och det var riktigt kul ! Känner att jag kommer ha svårt att bära väskorna imorgon. Blev lite dåligt med min planerade manikyr också ( låter ju lite för fint för mej kankse..men ibland kommer även här en touch of kvinnlighet fram ! ) eftersom jag fortfarande skakar som en 70 iåring på handen.
Nu säger jag bara Sov Gött alla söta barn där ute !
Z

Kommentarer


Kommentera inlägget här: