zaraangelique

Mommo på kalas

Kategori: Allmänt

Igår vaknade jag helt smärtfritt ! Solen gassa och klarblå himmel. Ännu en fjärde pöjkspoling har bosatt sig i stugan för helgen och mycke spring och mycke päron överallt. En underbar dag enda tills vi nästan missade bussen påväg till Clarissa och hennes pojkväns tupare. Vi blev tvugna att springa 50 meter och det var kanske inte så lyckat även om vi hann med bussen och det endast var 50 ynka meter men 10 minuter senare kände jag hur värken blomstrade i ryggen. De va den kvällen. Mommo på kalas, krogig o sned med ett glas bål och annat gott i proppat i käften för att få mig att tänka på annat. Trevligt var det nog iallafall, men roligare hade det varit om jag lämnat ryggen hemma. Vi fortsatte festen på eget håll snarkandes redan före 12 slaget så inga dunder och brak den kvällen.
Idag är en ny dag med nya möjligheter ! Men herr värk har långa historier han vill berätta. Dagen är grå och jag är fortfarande trötter. Lite bättre blev det när vi kom fram till att jag inte kan sitta 3h i sträck så jag behöver inte gå till skolan imoron om jag inte vill. Det betyder att jag får sova en natt till utan att behöva skrämma upp mig själv ensam hemma i Vasa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: