zaraangelique

"RUN FOREST RUN"

Kategori: Allmänt

Har just stigit upp och funderar om jag ska springa(bokstavligen) till butiken eller inte för att få en morgonlänk på sammagång som handlat. Jag hade nämligen tänkt baka bröd, men enligt nästa alla recept så ska det jäsa så himla länge för att få det riktigt gott så jag tror nästan att jag skippar det idag. Har någon nåe bra recept ??
.
Har två förjävliga dagar bakom mig, när absolut allt har varit emot mig. Var som sagt tex påväg ner till Helsingfors men alla flyg var bokade så nu sitter jag här i Vasa, Men det pga eller tackvare ska vi väl säga att min underbara ringer och säger att han är påväg hit istället ! Jag blev jätteglad men endå jävligt rubbad i mitt plan system efter att allt annat också gått åt skogen så först visste min hjärna inte riktigt hur den skulle reagera på denna nyhet, men såklart blev jag lyckligt glad när jag insåg att eftersom min värld tydligen inte ville att jag skulle slippa ner så räddade han mig istället genom att komma upp! >< I det ögonblicket när han ringde kämpade jag mig på rullskidor( ett helvete på gårdagens islagda täcke) till Sundom för att hämta mina vinterskor och sen ta tåget då ner ti Hfors. DEt behövde jag ju inte då heller egentligen så jag gav upp halvägs, tog skidorna i händerna och sprang genom skogen till Fammo. Där tog jag sen efter att ha avbabblat Fammo en stund Roy rumpan och sprang med honom en stund och sen likaså Lotta. Sen lämnade jag väskan och allt jag haft med mig dit för att i sakta mak springa tillbaks till staden. efter ett par kilometer kom jag på hur tråkigt det var att springa själv så jag svängde och hämtade Roy. Jag tänkte att vi skulle föröska taima Jacks tåg som skulle anlända 14.36 men Roy orkade bättre än jag trodde så vi hann duscha och byta om i stan innan vi gick till tåget för att möta Jacken. Sen bemannade vi mammas bil och åkte tillbaks till Sundom där vi fyllde våra magar. Efter det var jag dödstrött( observera att jag inte fått min fyratimmars tupplur) så så mycket mer gjorde vi inte den dagen.
.
Idag är det LÖRDAG för er som inte har koll ! VI ska bara chilla i detta najsiga väder och taga  dagen som den kommer. Förutom att jag tänkte joina BodyStep kl 15.
Have a nice day everybody!!
Z
Brollan och Roy agerar modeller i lövhög.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: