zaraangelique

Tacka vetja öronproppar !

Kategori: Allmänt

För första gången i hela mitt liv på gymmet så fick ja fan gå efter öronproppar efter 20min av passet. Pompade upp o ned JUST PRECIS vid högtalaren. Har aldrig upplevt det som ett problem förr men nu minsann tog nog instruktören i för hem o fosterland. Hon va så hes eftråt och redan efter halva passet att hon fick ta i ännu lite extra och fast ännu musiken var till decibell gräns lyckades hon överrösta med sitt förbannade kråkskråvvel hela huset! HALLELUJA säger ja då bara. Blev så otroligt irriterad så skulle bara ha vilja marchera ut ur salen efter första 15minuterna. De var inte en så givande tröning för min del det. Är allmänt väldigt ljudkänslig men detta var då bara för mycke, iofs är jag väldigt trött efter en hel träningshelg i Vörå så det kan ha påverkat.. men jag lär inte gå på den timmen fler gånger. Im sorry girl !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: