zaraangelique

Soliga Vasa

Kategori: Allmänt

Värsta morgonen på länge dethär ! En sömnlös natt och det känns som om antibiotikan inte biter och jag är tillbaka på noll. Och inte nog med det, idag var det extra hemskt att lämna det bästa. Det är det alltid, men idag skulle jag behöva dedär kramarna extra mycket, för det lindrar alltid hur sjuk man än är. Har inte varit med om mycket plågsammare tågresa. Svetten rann på samma gång som jag frös och behövde kasta upp. Värk i hela kroppen och trodde nästan att jag skulle kola vippen där panikletandes efter en wc. Men jag är inte bitter, värre lär man få vara med om.
.
Nu är jag iallafall hemma och smärtan har lagt sig åtminstone i magen, men det blir nog ingen skola idag. Tror det blir Sundom i det fina vädret istället. Några minusgrader och snö enda från Tammerfors. Snön har dock smält(?)här i Vasa. Skulle vara perfekt lenkkiväder om..
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: