zaraangelique

Saknar

Kategori: Allmänt

Har nu sovit ur min ilska i 4h ! Precis som igår, förutom att jag inte var så arg då. Har fått en väldigt konstig rutin, för lika bra somnar jag kl 23 sen endå ? Tur det.
Med bokföringen har jag inte gjort destu större framsteg. Men grunderna blev faktist klarare när jag satt med Janina och Anna efter skolan och gjorde en inlämningsuppgift. Vår lärare påstod att om vi klarar den klarar vi provet. Lät ju bra så nu hade jag tänkt gå genom den och typ plugga in den, men nu är problemet att jag får inte upp filen som blev skickad i zip format på mejl från skolan :S Inte min dag dethär tydligen.
Nu fick jag en enorm saknad efter alla mina vöråvänner ! <3 Har fan inte kommit mig dit ännu i höst. Dels pga att jag varit sjuk en längre tid i början och nu när ja e frisk har de blivit destu mer i skolan men det är ingen ursäkt. Veckan efter höstlovet ska jag no komma mig dit ! So förbered er alla söta barn me tårta o ståhej ! ;)
Det vände sig i magen också när jag började titta på bilder från FSS läger. För ett år sen skulle jag inte ha saknat det, men nu jävlar. Har nog aldrig saknat dedär plågsamma passen, när man känner hur kroppen reser ragg o kallsvetten rinner av hur man vill kasta upp och slänga sig i diket, såhär mycket. Rolle som står och ropar "upp med höften!! " och som flåsar en i nacken i ren frustration över hur det inte går fram. Hehe ! Okej kankse inte jätte stor saknad där. Men alla runtomkring. Alla som är med för att kämpa och verkligen vill nånting. Och att skida. Framförallt dedär skogsturerna med turboEmma i vörå med "ingeglid" skidor. Och även Rolle är saknad även om jag ser honom nu som då. Och Rolles söta ungar ! Om jag inte är ledare på Äkäslägret så är jag Annas skötare, tyckte Rolle senast. Det blir bra det! :)
Jag funderade faktist på en liten comeback i år. FM är i vörå så det vore inga större problem att infinna sig där och i Botnia Vasan står kampen hård mellan mig och Sebbe ;) Ett stort minus och det enda jag nu tvekar med över att flytta söderut är just tillgången till skidspår och även andra idrottsanläggningar som är så otroligt enkelt gjort i Vasa. Och även närheten till kära Sundom, mamma och syrran och framförallt ÖJBERGE ! No hell I would leave you! ;P
Men vi får se hur det blir, allt beror på så väldigt mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: