zaraangelique

Rappaaapppaappaaa !

Kategori: Allmänt

Sitter nu och taggar för fullt hos Sarus genom att dra av hennes BH-band och grilla lax i ugnen ! De ni ! ;)
Ikväll ska två födelsedagsbarn firas om inte tre! Hade inte tänkt festa så hårt ikväll eller överhuvudtaget, men efter ett grymt fiilispass på gymme blev det ändrade planer! Och jag tager kvällen som den kommer. Det är trots allt länge sen jag varit på g och imorgon ryker den sista antibiotikan! VI började festen ren på stan där det bjöds på tårta och de blev tårta för varje varv runt rewell center.

Är nöjd och lycklig med dagen, för jag har fått träna och sova och äta bra de senaste dagarna och pricken på iet var ett ZaraSPA på Ladyline innan jag hamnade hit ihoppad i mina nya jeans! Det blir en bra kväll detta, även om min pojkvän ligger i Krapula hemma i Hfors. Du får skylla dej själv gubben ;) I värsta fall får ja äta upp dedär imorgon..

Ha en bra kväll alla söta barn !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: