zaraangelique

Nostalgi på hög nivå! Tack för en mysig kväll!

Kategori: Allmänt

Ja fyfaan va ja saknar vörå!! De är länge sen jag har njutit av en så helt vanlig chill kväll som idag!
Med de bästa och som emilia beskrev de så bra " Vi är som en enda stor familj där idrotten för oss samman.." ungefär så nånting ! =) Även om jag nu inte går där längre så känner jag mig endå lika hemma som vanligt. Är kanske också lite avis på det nya internatet och skulle bra ha kunnat stanna på det internatet ett fjärde år! Och SNÖ ! Mycket mer än i Vasa där det nu just piskar regn mot mitt fönster. De har tom kört upp skidspår på golfbanan i vörå redan! Får nog börja dra fram skidorna och valla nån dag!
Tack för kvällen gullungar!
Heaven with ABI eleven !

Daimkaka och glass!

Mullar på Låg nivå ! Respektera de äldre!

Det nya fina internatet och SNÖ!

Gonatt Gott Folk!
Z

Kommentarer


Kommentera inlägget här: