zaraangelique

"Det är tänt i hela huset, men ingen är hemma"

Kategori: Allmänt

Hahah det var det roligaste uttrycket jag hört på länge ! ( Jukkas beskrivning av Maggan i Robinson )
.
Vaknade klockan 5 i morse precis som igår, av en förjävlig smärta i ryggen. Det var inte så roligt det här heller, värre än man kan tänka sig att en urinvägsinfektion kan vara. Ska man stå, ligga eller sitta ? Det gör lika ont i vilket fall som helst. Nu är läget för tillfället iallafall såpass att jag kan sitta på en stol och skriva här. Borde göra klart skolarbetet som skulle in senast igår nu också medan kroppen tillåter. Fredag it is och himmlen e motbjudande grå och kall, eremiten fortsätter sitt liv ogillande inomhus. Har nog inte lyckats hålla mig inomhus så här länge sedan jag led av monocleos, men även då var det någon som kom på mig ute vinglandes och hög längs gatorna.
Vi får se, kankse det blir dinner någon annanstans än hemma ikväll iallafall om värken avlägsnar sig.
.
Have a nice day!
Z
ungefär sådär krokig känner jag mig nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: