zaraangelique

AAAPUVAAA

Kategori: Allmänt

Trodde jag skulle kvamna till döds inatt! Kunde inte svälja ,fyfään va de gjorde ont ! Skulle göra vad som helst för att få bort åtminstone min ena halsmandel/toncill (Är det samma sak ?? ) men det verkar vara en annan femma nuförtiden :/ men om de inte är bättre nästa vecka tänker jag göra ett försök hos doktorn. Man kan ju inte få mer än ett NEJ och en massa död tid i vänterummet. Nu ska jag vara aktiv ! Har sovit sammanlagt 22h på två nätter så nu borde jag vara pigg o glad ! Hej Å Håå vi börjar med mina kläder som ja inte fick gjort igår, sen till frissan och sedan en hög med skolarbeten Och tillsist det Bästa GYM ! Ska kanske testa på Boxning ikväll med Malin, ska bli najs ! Före läggdaxs ska jag ännu meditera o köra SPA a la Zara ;) För imorgon bär de av till Helsingfors efter skolan och gymmet ! Can´t wait !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: