zaraangelique

4 dagars powernap

Kategori: Allmänt

Ack så usel jag är på detta redan. Det är så roligt att skriva om ditt och datt men orken att orka uppdatera hela tiden är det dock lite småbristande. Skulle vara mycket roligare att blogga också om man skulle kunna använda och designa mer än vad jag kan och gör. Kan ju inte vara så svårt att lära sig heller bara man vill.
.
Inledde mitt höstlov redan i fredags och är redan tillbaka i Helsingfors, dit där jag aldrig skulle sätta min fot frivilligt för något år sen. Men se o fasa så snabbt man kan ändra sig. Har inte varit så aktiv som jag skulle vilja vara de senaste dagarna, kroppen har sagt emot och det har kankse varit någon mindre bobba smygandes omkring i min mage. Lite skolarbete har jag iallafall lyckats få undan och bröd har jag för första gången bakat helt själv. Idag tänkte jag också ge mig på en sista inlämningsuppgift för denna vecka och sedan baka mockarutor till stugans söta invånare som nu stackarna sitter och kämpar i skolan. Ut ska jag också ta mig något varv, känner mig som en eremit här innanför lås och bom.
.
Här kommer ett par bilder från inflyttningsfesten för att pigga upp lite. =°)
.
tre otåliga och nervösa grabbar

marmeladen, honungen och jordgubbssylten

va kan de vara ? Jo en fritös och en "kattsäng".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: