zaraangelique

Uppdate!

Kategori: Allmänt

Holaa Amigos!
Jag har haft mycket mysigt nu de senaste kvällarna! Igår var vi samlat vörå veteran gäng och det var superkul att träffa alla igen som man inte sätt på länge ! Tack för den och vi kommer igen! =)
Fick några gamla bilder av Malin igår, så har nu pysslat med dem och här kommer några!

Ikväll har jag tillbringat ett par timmar på Wasa Sport. Naisten Ilta/Damernas kväll var temat och mycket smått och gott( Hälsosamt!!) serverades redan innanför dörren, som satt sig väldigt bra som en liten kvällsbit efter BodyStep. Lite underhållande program och utlottningar mm späckade schemat ännu mera och en jädrans lång kö. Allt på 25%. Själv stod jag ännu med kanske kvällens största klädhög i famnen när Jenny tycker att jag kanske ska gå och prova eftersom endast en kvart återstår. Hoppsan Kerstin! Men det var lunch! Provade inte ens varannat plagg, kankse lika bra! Och endast 2/30 plagg fick följa med mig hem, varav det ena hade jag inte ens provat.. Efter det hann de till och med fixa mina fördärvade naglar! Siste man ut, nöjd och belåten för kvällen.
Detta plagg,kalla det vad ni vill, och en sportBH var dagens saldo.


Z

Kommentarer


Kommentera inlägget här: