zaraangelique

Onsdag.

Kategori: Allmänt

Vaknade idag med en underbar känsla i kroppen. En såndär när allt känns så perfekt, Täcket och sängen är som ett rosa moln och världens underbaraste kysser mig i pannan. Tiden stannar för några sekunder och jag önksade att den skulle göra det påriktigt och föralltid.

Idag åker vi hem. Hem till snöiga vasa. Imorgon ska det vallas skidor! Jag tänker inte missa årsdebuten. Man vet ju aldrig om snön är kvar till Jul. Har ingen lust med något som heter skola och är rädd för att jag kommer att valla alla skidor som finns i huset för att ha något att skylla på.

Idag fyller även Sebbe Grabben! Ett stort Grattis till dej pöjk! Hoppas du inte läser min blogg för jag tänker nämligen avslöja att jag ska baka något gott dagen till ära ;D Sitter nu som bäst och försöker fundera ut något fyndigt. Vi får se vad det blir. Nu ska jag och springa några kvarter innan myrorna äter upp mig och innan det ställs till med kalas.

Hasta la vista beibee!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: