zaraangelique

november.

Kategori: Allmänt

Idag är det första november. Redan. Mindre än två månader till jul, mindre än en månad till Lilla Jul och mindre än fyra dagar tills jag får min nallekram, som nu nog kommer bli en björnkram! I natt har jag drömt otroligt oroligt. Mamma har kört av vägen och frontalkrockat med ett srenblock, jag har varit i Lappland och bott i ett spökhus och har nästan blivit våldtagen av en neger brevid Film town. Som tur var finns det ju prinsar, och denna gång fick Jack agera prins (Som stod och rökte utan skjorta utanför filmtown) Jag själv började också boxas mot negern. (Jag läser nu eva wahlströms bok som jag har fastnat väldigt för) Komiskt men steg gärna upp när jag äntligen vaknade med bultande hjärta!
.
Igår var det en riktigt passligt skön dag i motionens namn. Sammanlagt drygt 3h promenad varav 1h med Jack i örat och 2h med Maria. Väderbiten och något sliten blev det ännu gym med Belinda. Väldigt trevligt! Hade dock lite svårt att stiga upp ur sängen. Jag är smått limin.
.
Snart blir det skolan och sen måste jag städa, tvätta och handla. Allt som jag skulle göra igår :)
.
Have a nice day!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: