zaraangelique

Motvilligt frivillig tidig morgon

Kategori: Allmänt

Morjens!
Har idag kämpat mig upp 06.10! Och varför det då? Jo SPINNING kallade. Tänkte nästan skippa det, var så jädrans trött. Men eftersom jag skippade det igår så var det bara att maka sig ur sängen. Tur det! För kul var det, även om jag inte lyckades komma i samma fiilis som senast. Men hade iaf bra sällskap och efter spinningen och mag-rygg muskelträningen blev det ett välförtjänat bastuSpa med Simone, very najs ! =) Skippade skolan, sorligt,hääh! Träning går före, sorry bokföring ! ;P Nu e jag hungri som stryk men jag ska ha spenatplättar(one of my favorites) som serveras på ÅA först kl 11. Får hålla ut tills dess. Sedan tänkte jag cykla till sundom och hälsa på innan jag drar iväg till Åbo och mina saknade vänner. Imorgon sedan Helsingfors och min very saknade nallebjörn<3 I Helsingfors blir det SPEX och det ska bli kul! (Det är medicinska skolans teater)
Nu tror jag att jag ska ta ett varv in till stan innan jag går och äter! Adios!

Z

Kommentarer


Kommentera inlägget här: