zaraangelique

Första gången i mitt liv ! Fiilis!

Kategori: Allmänt

Helt OtrOligt! Vilka humörsvängningar ja haft idag ! För 3 h kändes det som om jag bara skulle ha velat gå i ide bara för att slippa allt. Men NU fyfaan vilket UNDERBART gympass! Aino har ett hårt tempo och jag skulle ha behövt spy när 7 minuter återstod av spinningen. Men för första i kankse hela mitt liv har jag njutit av det! Och redan när jag cyklade till gymmet kände jag hur lätt det kändes trots att jag är såhär ovanligt limin. Loca ekade i huvudet och det spann på. När vi cyklade allt vad vi orkade i kankse 3 minuter med sådär passligt tungt motstånd kändes det som om lungorna skulle spricka av vad det gjorde ont. Och det varade en evighet. Men istället för den vanliga tanken" varför plågar jag mej med dethär?? Aldrig igen!" så kom det nu upp en bild i mitt huvud av det var kankse 200 meter kvar till mål och jag fan skulle inte släppa förbi hon som jag hade bakom mej, till vilket pris som helst och jag bet ihop och kramade styret hårdare än aldrig förr. Aldrig har jag varit så lycklig av att vinna någon i min fantasi! :D ENDORFINFABRIK är vad jag nu just är. Sen kändes också Vatsa-Selkä mycket bra efter vinsten. Nu ska jag shejka och styra rumpan mot dushen! Tack för det passet! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: