zaraangelique

Förbaskat!

Kategori: Allmänt

När jag stiger in i salen säger han där som står med ryggen mot mig " I hope you liked it, Thank you! " Och till min stora besvikelse var det tydligen också en inte-följa-tidtabell-dag. Fast jag var 10minuter tidigare än vad som stod på pappret så var Barcelona presentationen slut innan den ens hade börjat.

Men som plåster på såren blev vi bjudna på smått och gott(och mindre gott) från de olika länderna. Mögelost, ägg, potatissallad, plättar, äppelpaj, lidl-bulla och sniglar! Vin till det med ! Dagens lunch var räddad. Utan att tänka efter stoppade jag i mig blåmögelost och följden var BLÄÄÄÄ! Tänkte kasta upp, men snabbt in med lite vin och paj så ordnade det sig. Snigel var en utmaning men verkligen bättre än osten iaf!
Har ännu skola ikväll, Företagsrätt. Ska bli intressant men diggar inte tiden på dygnet så får se vad det blir av den kursen..
Nu ska här tvättas!
Adios

Kommentarer


Kommentera inlägget här: