zaraangelique

Det var inte igår.

Kategori: Allmänt

Har varken haft lust eller tid att skriva. Men nu när jag ser att det är så många som varje dag varit in och hoppats på något nytt så ska jag försöka skärpa till mig lite och försöka skriva några rader var eller varannandag i fortsättningen.
Nu just känner jag ett stort HAT för mina (min) granne, ska väl skona henne från att nämna några namn. Men jag börjar överväga ett samtal till någon herre som skulle kunna tänka sig att slänga ut den unga damen och alla hennes KKn. Har just lugnat ner mig med en underbar almost helande avslappning efter två hårda timmar på gymmet och en inte alltför balanserad helg. Mitt humör har löpt berg och dalbana de senaste dagarna, därför har gymmet och öjberget känts extra hemma. There is always somwhere you can run but I still run. Running has always been  the best way to feel free, for me. No one can stop you, No one.




Z

Kommentarer


Kommentera inlägget här: