zaraangelique

Om blickar kunde döda.

Kategori: Allmänt

Ja fyyyfaan vilka förjävliga människor det kan finnas! Den ena värre än den andra. Ingen som klagar på mig, men det är nästan så dom hellre fick göra det. Skulle just gå och kolla om tvättstugan var ledig. Inga namn på lappen iaf, men konstigt nog snurrade maskin ändå..jag öppnade dörren och plötsligt har jag "husets åskmoln/häxa/whatever man vill kalla henne" en förjävlig kärring helt enkelt framför näsan på mig och spottar mig rakt i ansiktet o fräser vad fan jag vill!? Jodu de kan jag ju tala om att det är inte så att jag hade tänkt tvätta utan är annars bara och kollar läget en söndag eftermiddag. Listan är ju inte heller till för något speciellt, nej den bara finns där. Men om man anser att livet är så bistert så man måste sitta och vakta sitt snurrande byke så fan gör det då så slipper du betala 1 fucking euro. Men spotta fan inte mig i ansiktet!
Och inte nog med henne. Fröken som bor ovanför mig kunde lika gärna vara en trotsig 6-åring förutom att en sexåring ej idkar speciellt mycket sex. Hur man får till jordbävning vet fröken i varje fall och vilken tid på dygnet man INTE städar och just därför städas det just den tiden på dygnet, alltså mitt i natten. Festa är ju också det bästa, speciellt en måndag eller torsdag!
Jaa inte kommer jag någonsin att vänja mig vid att bo i höghus.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: