zaraangelique

KOM HEM!

Kategori: Allmänt

Håller på att bli tokig! Allt har verkligen varit upp och ner och hit och dit hela veckan. Pulsen har verkligen legat i och även fast sista tenten var i går känner jag ingen lättnad. Jag får ingenting gjort och skulle helst bara ligga under täcket i några dygn. Jag kommer nog att få vänta på att få soulpeace åtminstone till söndag. DÅ hoppas jag innerligt att dendär Mount everest stenen dunstar från mitt hjärta och kräver ner sig i en grop.
¨
Jag har inte ens lust att springa!? Det är inte okej. Fast jag nyss såg på Robinsson.. ? Dessutom är jag totalbesviken med gårdagens frisörbesök. Mitt hår är mitt liv. Mitt liv är förstört. Okej, inte riktigt så, men det kommer dröja lääänge innan jag tänker sätta min hår hos frisören igen.
¨
Om jag skulle försöka städa lite ännu iallafall och sedan ta en låång dush så kankse det skulle kännas liite bättre för en stund.
¨
Och ursäkta än en gång för min dåliga uppdatering. Har inte riktit haft lust..
¨
Ha en bra Fredagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: