zaraangelique

Knight & Day

Kategori: Allmänt

Har just sett filmen Knight & Day, and I loved it! Saknade bara en snutt till på slutet! men så är der väl för det mesta! Ouh myh om man sku ha en sådan karl! Skulle nog kunna infinna mig i Camerons situation! Nemas problemas liksom! That is the shit always been dreaming of ;D


Idag har det inte varit en särskilt händelserik dag. Steg upp, lade mig i soffan, sov en timme till, for på morgonlänk   (vilket känndes så jäkla bra i dag, sku ha kuna springa långklänk! Men fucking skola...) , skola, nada...,Robinson, gym, citymarket, makaronvälling och tillsist grymma Knight& Day i min soffa alldeles med bara mig och mig själv. Det är fredag och klockan är inte ens elva. Men jag tänker gå och sova endå för jag är så otroligt trött i ögat. Och imorgon är det lördag och ännu en dag närmare det jag fruktar mest (alla tenter) men Även en dag närmare till det jag längtar och saknar mest!

Goodnight alla no-life-people! See you at Cape Horn!

"I don`t want it someday, I don't want it one day, gotta have it some how, I want it right now"



Z

Kommentarer


Kommentera inlägget här: