zaraangelique

Dagarna som gått och dagar som komma skall

Kategori: Allmänt

LillaJul spenderades mycket i den nu så vackra vita naturen. På öjberget och på Fammos gård där Isabelle för första gången stod på skidor. Där såg man att iallafall att några gener förlöpt vidare i syskonskaran, även om denna bild är lite missvisande ;)
Vi åt lite pepparkaks-deg och resten åkte i ugnen och blev så här
fina med en liten svart dekoration på var sida.
Vi hälsade på mig i stan.
Och något sådant.
Igår hade vi sales promotion i skolan, vilket var kul jämfört med en vanlig tråkig lektion. Sådant borde vi göra mycket oftare!
Här är några söta grabbar som mer kanske försöker sälja sin charm än produkt ;P
Idag är det 1sta December och denna mindre ljuvliga dag( har haft en dålig dag, en "kärringen mot strömmen dag" så att säga) till ära ska jag godisstrejka fram till Jul. Träningen står i fokus och helst 2h ordentlig aktiv fysisk träning varje dag och även gärna till det en halv timme strechning och allmän avslappning varje dag för att klara av det sista ruset i skolan innan jullovet och även för att jag behöver mjuka upp mig lite. Tillbaka i spagatform är målet. Men tiden är knapp. Men eftersom det är en prioritering hinner jag alltid! Idag har morgonlänk och 2km i simbassängen avklarats, dock är det bara 1 h sammanlagt. Men har inte hunnit mer idag på grund av skolans uberfenomensktlagda scheman. Timmar som inte existerar finns på mitt såkallade "gamla papper" som jag printade bara för någon vecka sedan. Nåja, det var väl inte hela världen, jag lär nog ta in det imorgon när jag är "ledig" från min närvaro i skolan iallafall så då ska jag spendera några timmar på Öjberget hade jag tänkt. Och morgonspinn förståss, Obligatoriskt på torsdagar! =)
Bild från gårdagens morgonlänk
Nu ska jag ta natten så jag orkar stiga upp till spinningen kl 06.45!
Gonatt alla barn!
Och puss på dig min Jackpott! ;)
Z

Kommentarer


Kommentera inlägget här: